Norges råeste bil- og MC-treff lørdag 14. juni i Lillestrøm!
Som de fleste lesere av bike.no bør ha fått med seg har vi i 2008 hatt et spennende Suzuki B-King prosjekt gående.
Målet var å få den allerede ursterke motoren enda sterkere, i tillegg til å gjøre en hel del andre forandringer. Mye har vært gjort før vi kjørte den i benk i går, men kort fortalt er kubikken økt fra 1340 til 1507 (12,2 %), toppen er portet og kompresjonen er økt fra 12-1 til 12,6-1.
Hadde 175 hk tidligere
Tidligere har vårt mekanikergeni Yngve Kristoffersen fortalt at den hadde standard 175 hk på bakhjulet med Yoshimura Slip on.
Nå er det derimot benyttet et TiForce SUMO 4-1 anlegg i titanium sammen med 1507 kubikk og portet topp.
Om du kan bruke disse opplysningene eller om du vil gjette er selvsagt opp til deg, men vi ønsker to desimaler bak komma, altså ???,??.
Premien til den som kommer nærmest er et 1-års abonnement på Bike, som du selvsagt kan disponere selv, eller gi bort til noen du mener fortjener det.
Legg igjen ditt svar under saken, vi kårer en vinner i løpet av denne uken.