Messen har vokst kraftig siden 2004. Per dags dato legges det beslag på brutto 13.400m2, mot ca 12.000m2 i 2004. Dette er bare rent utstillingsområde, aktivitetsområdene er holdt utenfor.
Det har slått positivt ut å flytte hele utstillingen på ett plan. Sannsynligvis har også markedet reagert positivt på at messen er en måned senere enn sist, sier Jan Gjære i Norges Varemesser. Han har ansvaret for den tre dager lange motorsykkelmessen.
– Per dags dato har vi om lag 110 utstillere og det er en betydelig økning sammenliknet med messen i 2004. Det er også gledelig at vi har utvidet messeområdet to ganger allerede, i forhold til hva vi forventet å benytte når salget startet opp sist august. Parallelt med at vi vet at det kommer en rekke nye spennende modeller til messen, er dette gode signaler til sammen på at motorsykkelmessen 2006 skal bli en kjempemesse, sier Gjære.
Alle de store motorsykkelmerkene er naturligvis representert på messen. Yamaha, Honda, Suzuki og BMW er som vanlig de dominerende merkene som boltrer seg på de største områdene.
Ingen som gleder seg vel?