Bildet ovenfor er av modellen Wonjan Motorcycle Mfg Co. LTD kaller Space Ranger, men resten av oss vil nok kalle denne en Ducati 1198-kopi. 300-kubikkeren er en av mange motorsykler som på klassisk Kina-vis er som snytt ut av nesa på større og mer velkjente produsenter. Se bare på WJ150 (Honda MSX125) og WJ150R (Honda VFR, føreren har til og med en Repsol-jakke på seg) til høyre.
Wonjan påstår at de selger 500 000 motorsykler per år. Hvis dette stemmer, betyr det at de selger flere motorsykler enn det som ble solgt i hele USA i fjor. Wonjans virksomhet skal være dratt igang i 1984, og en interessant notis er at Suzuki investerte i firmaet i 1993. Dette skal ha bidratt til å gi Wonjaen «en ledende posisjon innen Kinas motorsykkelindustri».
Selvfølgelig kan sannhetsgehalten i Wonjans påstander diskuteres, men med tanke på hvor mange motorsykler som selges i Asia, er det langt fra umulig.