SPS AS har nå blitt ny distributør for Dunlop MC-dekk i Norge!
Royal Enfield hat tatt utgangspunkt i den populære 450 Himalayan og forvandlet den til en absolutt lekker roadster. Med det har Triumphs nye 400 kubikkere plutselig fått en seriøs rival. For å holde prisen ned bruker Guerilla samme ramme og motor som Himalayan. Motoren er bærende element i rammen. Den 452ccm store, væskekjølte singelen yter 40 hk ved 8000 omdr. og 40Nm dreiemoment ved 5500. Ellers er det en del forskjeller fra Himalayan: Guerillas tank er på 11 liter, gaffelen er en tradisjonell teleskopgaffel, fjæringsveien er redusert til 140mm framme og 150mm bak. Hjulene er 17″, støpt i aluminium. Nye karosserideler i form av ny tank, nytt sete og ny bakpart gir sykkelen et moderne roadster look. Displayet er det samme som på Himalayan: 4 tommers, rundt TFT. Mobiltelefon kan koples til via USB kontakt for å få skikkelig navigering, ikke bare sving for sving. Flere Ride Modes er også på plass. Bremsing ivaretas av en 310mm skive med tostemplet kaliper foran, 370mm skive med enstemplet kaliper bak. ABS er to-kanals. Kjøreklar vekt er 184 kg.