Norges råeste bil- og MC-treff lørdag 14. juni i Lillestrøm!
Dragster RR lekket ut for et par dager siden, og dermed var MV raske med å lansere begge modellene offisielt på sin presseside. RR-versjonene har tidligere vært forbeholdt MVs rekkefirer, så Brutale og Dragster 800 er først ute blant de tresylindrede. Det beste med både Dragster og Brutale RR er selvfølgelig designen. Begge har fått en utseendemessig spesialbehandling, der Dragster RR skiller seg ut med trådeikefelger og den røde forgaffelen.
Begge RR-modellene har 15 flere hester enn standardversjonene. Nå snakker vi om 140 ved 13 100 rpm (turtallssperren slår inn ved 13 200). Dette har en oppnådd ved hjelp av en ny luftboks og et mer effektivt eksossystem. Dreiemomentet er økt fra 81 til 86 Nm. MV har også forandret fasongen på bensintanken (uten å redusere volumet) for å få plass til endringene, og har modifisert innsprøytningen.