Norges råeste bil- og MC-treff lørdag 14. juni i Lillestrøm!
Før Intermot-messen i Köln forhåndsviser Moto Guzzi en oppdatering av den populære retromodellen V7. Den store nyheten er at modellen får både ABS og traction control (Moto Guzzi Controllo Trazione).
Utover det elektroniske er det motoren som har fått mye fokus. V-twinnen har fått en ny sekstrinns girkasse med kortere første, femte og sjettegir. Clutchen er finjustert for å være mykere og jevnere. Motoren i seg selv heller fire grader forover og er senket 10 millimeter, som ifølge Moto Guzzi gir bedre estetikk og mer plass til knærne. Dette skal sammen med 25 millimeter senkede fothvilere og lavere salhøyde gjøre V7 mer komfortabel for førere av alle lengder.
Du får tre utgaver av V7; Stone, Racer og Special. Stone er den enkle og grunnleggende modellen, Special skal være inspirert av 1975-utgaven av V750 S3, og Racer kommer til å ha mer sportslig fasong. Nye V7 II leveres i Europa fra november.