Nå som tuningen på motor er ferdig i denne omgang begynner vi å se på tilbehør som vi har lyst på og virkelig bruke Adventuren til det den er laget for.
Her er sykkelen før vi begynner å montere på deler fra KTM Powerparts og Touratech. Den er selvfølgelig helt utrolig bra også i orginal stand, så vi kunne gitt oss her. Men det finnes mengder av tilbehør som faktisk frister litt ekstra. Det meste skaffes på en til to dager fra KTM Powerparts. Er vel knapt noe fabrikat som er så bra på levering av orginaldeler og utstyr. Fra Touratech er det en god del lengre ventid men vel verdt å vente på.
Sykkelen er foreløpig helt i orginal stand bortsett fra at vi har satt på en gel sadel fra KTM. Faktisk en god del bedre komfort for sarte romper:)
Vi ønsker veldig å få til noe med vindskjermen. Denne står veldig rett opp og skaper mye irriterende turbulens. Vi har pleid å kappe ned den orginale vindskjermen, mye av den uønskede turbulensen blir borte da men det ser ikke bra ut utseendemessig. Touratech har en front med to xenonlykter som vi synes ser fin ut og i tillegg få ennå bedre lys. Vi bestiller den selv om prisen er massiv.
Her har vi sykkelen inne på førstegangservice på vårt verksted. Den har nå gått 110 mil. Ingen problemer så langt med modifikasjonene på innsprutet. Ikke at vi forventer det heller men vi liker å prøve ut alt nytt før vi selger et produkt vi kan stå inne for.
Påfølgende dager vil vi putte på utstyr fra bl.a. Touratech og komme med tilbakemeldinger og bilder fra skikkelige testkjøringer. Vi skal bl.a. på roadracingbane og kjøre kneskrap og ikke minst legge sladder store som hus på grusveier.