SPS AS har nå blitt ny distributør for Dunlop MC-dekk i Norge!
Suzuki skapte sensasjon da de lanserte sin T500 Cobra i 1968. Det var ikke bare Suzukis største sykkel til da, den hadde også effekt og ytelser som uten problemer kunne måle seg med de fleste av tidens 650’er. Og stylingen, da! Så typisk for japanske sykler fra midten av 60-tallet – komplett med glorete oransje metallic lakk, masse krom og en diger aluminium tosylindret totakter.
Bare kjøleribbene var nok til at folk trodde sykkelen gikk 200. Nå gjorde den ikke det, men for sin tid var den sprek nok og dreiemomentet var upåklagelig. Sykkelen vi fant på Finn.no er i så godt som originalstand og viser helt tydelig hva vi mener med typisk japansk. Den er solgt ny hos Erling Sande AS og er egentlig en 1968 modell som er registrert i 1969. Her er muligheten til å sikre deg et meget sjeldent smykke for 130.000,-