Den japanske produsenten bringer nå sin Neo Sports Café-stil til CB650R. Rekkefireren vises tydelig frem, og sammen med den runde frontlykten og tanken skal dette gi assosiasjoner til en caféracer. Den er utstyrt med 41 millimeters Showa opp/ned-dempere foran, firestemplede bremsekalipere, Honda Selectable Torque Control, og moderne instrumentering.
Den andre nyheten som ble avduket var CBR650R, med en styling som minner veldig om CBR1000RR Fireblade. CBR650R er slanket med 6 kilo i forhold til CBR650F, som den nå erstatter. Den har en mer sportlig kjørestilling, og rekkefireren går nå 1 000 rpm høyere, noe som gir fem prosent mer effekt.
CB500F, CBR500R og CB500X deler den samme parallelltwinnen. Motoren får nå mer effekt og moment mellom 3 000 og 7 000 rpm. De tre modellene får ny bakdemper, clutch, full LED-belysning, moderniserte LCD-instrumenter med girindikator, og nytt eksosanlegg for triveligere toner. CB500F har nå en skarpere styling, og CBR500R har også fått ny styling som er inspirert av Fireblade. Den har også fått en sportsligere kjørestilling.
CBR1000RR Fireblade og CBR1000RR Fireblade SP får oppdateringer i elektronikkpakken for bedre baneytelse. HSTC og ABS er modifisert, samt at det er lagt til innstillinger hentet fra HRC MotoGP-programmet. Honda Selectable Torque Control og Wheelie Control er nå separert. Ellers er det litt oppgradering av lakkeringen.
Nye farger kommer også for X-ADV, GL1800 Gold Wing, CB1000R, Rebel, Integra, NC750X, SH125 og SH150.