Dean Reynolds, mannen bak Reynolds Engineering, har tidligere jobbet for både BSB-, WSBK-, Moto2- og MotoGP-team. De seneste to årene har han imidlertid vært beskjeftiget med DR Moto, en motorsykkel som er bygd for å stille til start i de raskeste roadracing-klassene.
Motoren stammer opprinnelig fra Yamaha R1, men er trimmet til 200 bakhjulshester og koplet til en Nova-girkasse med tett utveksling. Aluminiumsrammen er spesialbygd for DR Moto, og Kenny Roberts' tidligere tekniker har ansvaret for chassiset. Kåpene er av karbonfiber, de 16,5 tommer store felgene av smidd magnesium, og bremseskivene av karbonfiber. Forgaffelen er en Öhlins FG 386 CRT, og bakhjulet dempes av en TTX36 fra det svenske firmaet.
Hvis dette ikke skulle være bra nok, kan Dean Reynolds stort sett bygge helt etter ditt eget ønske. Men dette under den forutsetning at kunden har råd til grunnprisen på en drøy million.