SPS AS har nå blitt ny distributør for Dunlop MC-dekk i Norge!
Sist uke registrerte vi hele 40 000 brukere av bike.no. Sammenligner vi med samme uke i 2005 er det en økning på hele 25 %. Det er vi i Bike svært godt fornøyde med.
Vi smiler heller ikke mindre av at kalenderen viser 10. februar, noe som ikke akkurat betyr høysesong på motorsykkelspråket. Til sammenligning er vår all-time-high fra august 2005 hvor 41462 brukere var med oss. Vi har derfor store planer om å knuse denne rekorden i løpet av kort tid.
Hardere satsing på web
Vi registrerer også at antallet registrert medlemmer øker i rekordfart. For øyeblikket har vi 7 040 registrerte medlemmer på bike.no. Vi har plass til veldig mange flere, så det er selvfølgelig bare å spre det glade budskapet!
– Etter å ha bygd opp sidene litt moderat de to første årene, vil vi i år satse mye hardere på web. Det betyr i praksis oftere oppdateringer og utvikling av tjenestene på siden. Med såpass mange brukere kan vi faktisk begynne å bruke litt ressurser på det. Men da er vi på sikt avhengige av at annonsørene også blir med oss over til på web, sier Bikes redaktør Morten Broks.
Bladet er viktigst
Mye av både nåtiden og fremtiden ligger på web, og Bike skal være med på utviklingen. Men ikke slik at det forringer kvaliteten på vårt viktigste produkt, bladet.
– Mange av våre lesere har nok merket at vi kjører forskjellig profil på papir og web, og slik skal det være. Det tunge, faglige motorsykkelstoffet vil alltid være best representert på papir, mens web er lettere og mer nyhetsorientert. Teknisk data om sykkelen til Valentino Rossi vil du fortsatt finne i bladet, men hvis han slipper en fjert, så skal vi publisere det på web, sier en lattermild redaktør.
Hva synes du er mest interessant å lese om? Rossis sykkel eller fjert?